Η ΔΙΚΑΣΤΙΚΗ ΑΠΟΦΑΣΗ ΓΙΑ ΤΟ CONCORDIA ΘΕΜΕΛΙΩΝΕΙ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΕΠΙΒΑΤΕΣ TOY NORMAN ATLANTIC

+++TAGLIO+++ GROSSETO: COSTA  CONCORDIA  TRIALΗ ομάδα των δικηγόρων μας, που συμμετείχε και στη δίκη του Concordia, πέτυχε την υψηλότερη αποζημίωση που δόθηκε ποτέ σε επιβάτες –χωρίς σωματικές βλάβες- για το πλοίο που βυθίστηκε έξω από τη νήσο Τζίλιο: το δικαστήριο του Γκροσέτο καταδίκασε τον καπετάνιο Φραντσέσκο Σκετίνο σε 16 χρόνια φυλάκιση και την εταιρεία Costa Cruises σε καταβολή αποζημίωσης στους επιβάτες που εκπροσωπούνταν ως πολιτική αγωγή στην ποινική δίκη.

 Το δικαστήριο του Γκροσέτο, μετά από ΔΥΟ ΜΟΛΙΣ ΧΡΟΝΙΑ ΔΙΚΗΣ, καταδίκασε τον καπετάνιο Φραντσέσκο Σκετίνο σε 16 χρόνια φυλάκιση και την εταιρεία Costa Cruises σε καταβολή αποζημίωσης στους επιβάτες που εκπροσωπούνταν ως πολιτική αγωγή στην ποινική δίκη.

Η αρχική βάση της αποζημίωσης των 30.000€, ανήλθε ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΠΕΛΑΤΕΣ ΜΑΣ στις 50.000€ για τον καθένα, σχεδόν ΠΕΝΤΕ ΦΟΡΕΣ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΤΗΣ ΑΡΧΙΚΗΣ ΠΡΟΣΦΟΡΑΣ ΠΟΥ ΔΕΧΤΗΚΑΝ ΟΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΙ ΕΠΙΒΑΤΕΣ, εξέλιξη που αποδεικνύει την ποιότητα των προσπαθειών μας στο χειρισμό της αγωγής αποζημίωσης στα πλαίσια της ποινικής δίκης.

 Άλλες δικηγορικές εταιρείες αναφέρονται σε απλές πιθανότητες, εμείς τις κάνουμε πράξεις, κάνοντας τη διαφορά. ΚΑΜΙΑ από τις Ελληνικές ή διεθνείς δικηγορικές εταιρείες ΠΟΥ ΣΥΜΜΕΤΕΙΧΕ ΣΤΗΝ ΠΟΙΝΙΚΗ ΔΙΚΗ ΤΟΥ CONCORDIA δεν πέτυχε το ύψος της αποζημίωσης που κέρδισαν οι δικοί μας πελάτες σε αυτή την υπόθεση. Καμία. Όλες τους προσδιόρισαν τη θέση των πελατών τους με ελάχιστες διαπραγματεύσεις.

 Και αυτή είναι μόνο μια προσωρινή μερική καταβολή, με την επιφύλαξη της τελικής διευθέτησης στην αστική δίκη, κατά την οποία θα μπορέσουμε να αποδείξουμε τις πρόσθετες βλάβες και να επιτύχουμε ως τελική καταδίκη την καταβολή, όπως έχει ζητηθεί, 150-300.000€ ανά επιβάτη, ανάλογα με το βαθμό των σωματικών βλαβών κάθε επιβάτη, σύμφωνα με τις ιατρικές συμβουλές των ειδικών μας.

    • Παρέχεται το δικαίωμα αποζημίωσης για βλάβες που θεωρούνται διαταραχή μετα-τραυματικού στρες στους πελάτες μας, ακόμα και ελλείψει συγκεκριμένων φαρμακολογικών θεραπειών και ιατρικών πιστοποιήσεων.
  • Παρέχεται το δικαίωμα επιστροφής των ζημιών για την απώλεια προσωπικών αντικειμένων επί του πλοίου.

  • Παρέχεται το δικαίωμα επιστροφής των δικαστικών εξόδων.

Εν προκειμένω, είναι περιττό να ειπωθεί, ότι οι προσδοκίες αποζημίωσης για τους επιβάτες του Norman Atlantic είναι αντικειμενικά και σημαντικά υψηλότερες από εκείνες των επιβατών του Costa Concordia, καθώς η εμπειρία των πρώτων ήταν, εκτός από κάποιες σπάνιες περιπτώσεις, δραματικά εντονότερη, τόσο από την άποψη της ψυχολογικής και σωματικής καταπόνησης, όσο και εξαιτίας της άνω των 72 ωρών διάρκειας της καταστροφικής εμπειρίας, σε σύγκριση με τις λίγες ώρες που μεσολάβησαν μέχρι τη βύθιση του Costa Concordia.

IMG_6674Σε πολλές περιπτώσεις, η απώλεια περιουσίας είναι απείρως υψηλότερη, δεδομένου ότι το Norman Atlantic δεν ήταν κρουαζιερόπλοιο, αλλά οχηματαγωγό, με το οποίο ταξίδευαν αρκετοί επιβάτες με τα γεμάτα αντικείμενα και αγαθά οχήματά τους, επαγγελματίες οδηγοί με ακριβά φορτηγά, ενώ αρκετοί φορτωτές έχασαν εμπόρευμα τεράστιας αξίας.

Επομένως, είναι επιτακτικό για τους επιβάτες του Norman Atlantic να συμμετάσχουν στις εκκρεμείς ποινικές διαδικασίες στο Μπάρι και να διδαχθούν από τις εμπειρίες των άλλων: Μην κάνετε το ίδιο λάθος που έκαναν πολλοί επιβάτες του Concordia, οι οποίοι αποδέχθηκαν αμέσως την αρχική πρόταση (11.000€) ή αποκόπηκαν από την ποινική δίκη, καθώς κάποιοι αποφάσισαν να ακολουθήσουν τις ενώσεις καταναλωτών ή τις διεθνείς δικηγορικές εταιρείες που υπόσχονται αποζημιώσεις εκατομμυρίων μέσω της ομαδικής αγωγής ή αστικών υποθέσεων που εξακολουθούν να περιμένουν την ολοκλήρωσή τους και δεν φτάνουν ποτέ σε αυτά τα επίπεδα.

Σε σχέση με την καταδίκη του Concordia, επισημαίνουμε τα ακόλουθα:

  • Πετύχαμε την αναγνώριση του δικαιώματος των επιβατών να διεκδικήσουν αποζημίωση για διαταραχή μετα-τραυματικού στρες σε ένα ναυάγιο, και όχι μόνο εάν έχουν υποστεί σωματική βλάβη.
  • Θέσαμε το ζήτημα των τιμωρητικών αποζημιώσεων (punitive damages) και θα το ξανακάνουμε στην υπόθεση του Norman Atlantic.
  • Αποδείξαμε ότι οι προσφορές που γίνονται από εταιρείες, βάσει των δικών τους κριτηρίων (που αφορούν ενώσεις καταναλωτών) είναι απαράδεκτες και ότι οι εναγόμενοι καταδικάστηκαν σε καταβολή αποζημίωσης έως και πέντε φορές πάνω από την αρχική προσφορά που έκανε η εταιρεία Costa Crociere.
  • Αποδείξαμε στις ασφαλιστικές εταιρείες ότι η ποινική δίκη δεν είναι μια επ’ άπειρον διαδικασία και ότι σε μόλις δύο χρόνια τους αναγκάσαμε να καταβάλουν πάνω από 50.000€ ως προσωρινή μερική καταβολή, δηλαδή 5 φορές περισσότερο από την τελική προσφορά τους.
  • Αντιμετωπίζουμε την ίδια ασφαλιστική εταιρεία (P&I), αυτή της Costa Crociere, οπότε οι διαπραγματεύσεις πρέπει να διεξαχθούν βάσει των αποτελεσμάτων που ήδη έχουμε πετύχει και του ποιοι είμαστε.
  • Το ποσό αυτό (50.000€) θα αυξηθεί τότε, όσον αφορά την ομάδα μας που ήδη πέτυχε προσωρινά αποτελέσματα, ανεβάζοντας την αρχική παράμετρο της αποζημίωσης για τους επιβάτες του Norman Atlantic.

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΗΣΤΕ ΜΑΖΙ ΜΑΣ ΓΙΑ ΝΑ ΣΑΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΙΣ ΚΙΝΗΣΕΙΣ ΜΑΣ, ΤΟΝ ΤΡΟΠΟ ΔΡΑΣΗΣ ΜΑΣ Ή ΤΗΝ ΑΜΟΙΒΗ ΜΑΣ.

Annunci

Rispondi

Inserisci i tuoi dati qui sotto o clicca su un'icona per effettuare l'accesso:

Logo WordPress.com

Stai commentando usando il tuo account WordPress.com. Chiudi sessione /  Modifica )

Google photo

Stai commentando usando il tuo account Google. Chiudi sessione /  Modifica )

Foto Twitter

Stai commentando usando il tuo account Twitter. Chiudi sessione /  Modifica )

Foto di Facebook

Stai commentando usando il tuo account Facebook. Chiudi sessione /  Modifica )

Connessione a %s...